11 september 2006

And I can't help myself, I don't want anyone else.

Hejsan
Eftersom jag fortfarande inte har koll påvilka som läser denna bloggen, och vilka som kollar min videoblogg, så tipsar jag igen. Adressen till min youtubesida är inte svår.
http://www.youtube.com/saxkrig eller bara youtube.com/saxkrig funkar också att skriva.
Om ni reggar er på youtube, kan ni som sagt dessutom bevaka mig, och kommentera mina vloggar, vilket skulle göra mig till en glad Jessica.
Sitter faktiskt och redigerar en video nu, i hopp om att hinna ladda upp den innan jag ska till skolan.
I vloggen kan du även se min nya piercing. *hint hint* och berätta vad du tycker om den : ) Vare sig du tycker den är fin eller inte. Jag tar inte ut den för din skull, men tycker du inte om den, så ska jag inte fråga dig personligen, så slipper du lite awkwardness (Hur fan stavas det?)

Inga kommentarer: