12 september 2006

Du Vet Att Det Berodde På Att Du Inte Gjorde Någonting!


Jag gick till Frida ändå : ) Vi kollade på Hajar som hajar. Sen på Desperate housewives och så avslutade vi med Joey.

På engelskan idag fick vi för övrigt ett papper med de vanligaste felen som svenskar gör i engelsk gramatik och stavning typ...
Jag var osäker på om det är ett e på slutet av whose eller inte, men annars hade jag alla rätt *knäcker*

Imorgon är det friluftsdag. Läskigt, men jag ska ha med fruktsallad, så det är chill : )

Jag håller på att fixa med lite videoblogg nu. Får se om det blir nåt, eller om det vart för crappy. Om inte annat ska jag försöka filma lite imorgon på friluftsdagen : )

Gaah! Jag vill h Stephan sååå badly. Det känns som att det bara blir värre liksom. Usch usch!
Det är helt knäppt.



Jag kan inte sova, jag har ingen lust.

Jag kan inte andas, jag får ingen luft.


Jag måste gå
ut, jag kan inte vara inne

Jag står inte ut härinne!


Jag går och driver, går och blänger,


jag går och river ner affisher,


jag står och hänger med mina kalla fötter,

jag har kalla händer och jag fattar ingenting, vad som händer.

boom ticka ticka boom


skallen dunkar, ingenting funkar.

Den är tom, den är tom, TOM!

Jag kan inte tänka, jag kan inte fatta nåt,


Fattar du?!



Jag har iallafall insett att jag nog inte ens vill komma över honom. Det känns fel att försöka komma över nån som fick mig head over heels på typ en helg. Det känns som att jag blev alldeles för kär för att kasta bort det liksom.

OMG! Han loggade in på msn! Jag måste byta bild...
Den här duger inte. (for obvious reasons)




I nästa vecka ska jag förresten försöka få flyttat mina grejjor från Frölunda till Onsala. Tack syrran! :D


Jeje... Skiter i Videobloggen idag... Jag lät som Daffy duck så...
Imorgon kanske...


Take Care!

1 kommentar:

' sa...

fan vad het jag är