01 september 2006

And it pounds from within and is pinning me down

Okejs... Jag lovade ju nästan en uppdatering, så en liten en får det vällen bli. Fast jag har egentligen inget att säga.

Jag hade ju sovmorgon idag som sagt. När jag kom till skolan träffade jag syon, och jag är härmed avskriven från Matematik A och Datorkunskap, vilket innebär sovmorgon både MÅndag och Fredag, jag slutar tidigare på onsdagar och har en del hål på andra dagar, men det kan jag leva med.
Jag kunde fått engelskan avskriven också, men risken finns att jag inte kunde läst engelska b detta året ändå, på grund av skillnader i schemata. Och jag vill inte inte läsa engelska, eftersom jag gillar ämnet. Så nu kan jag få mvg istället för vg : ) - Helkäckt.

Huga, vi ska göra ett arbete i ett av barnfritid-ämnena (har jag sagt förresten, att vår ena klassföreståndare är jättemumsig i ögat? Okej, han ser lite ut som nån som skulle kunna jobba på ztv eller på sporten i tv, men detb är okej, för han ser sig som en världsinvånare, istället för en svensk (Totally fikus eller? - cute). Stort minus dock: Runt ett finger på hans vänsterhand... Just det, ni gissade rätt... En guldring. Attans. Men men - man kan alltid titta : )
Och han är ju ändå ingenting mot the apple of my eye. Guden från Tranås. Stephan, som fortfarande är den vackraste man, snyggaste kille och sötaste pojk jag lagt mina blå på...

Snart vankas det mat här, och efter det så ska det ätas tårta - yummy... Kristoffer fyller år nömmligen *partyhatt på huvudet och svensk flagga på bordet*

Ikväll ska jag till mysigaste Jessica med gosigaste Linda (om hon vill komma).

Jag lyssnar på Depeche mode nu. Skulle bara lyssna på "home" egentligen, men har inte orkat byta låt, så winamp har spelat vidare, och nu lyssnar jag på "only when I loose myself". Undrar när de här låtarna är ifrån? Himla bra iallafall...


Now all that she wants
Is 3 little wishes
She wants to see with your eyes
She wants to smile with your smile
She wants a nice surprise
Every once in a while


Oj! Nu gick Little 15 igång. Den måste man ju bara älska! Varför i hela fridens namn lyssnar jag så sällan på Depeche?

Förresten! Är det nån av er som INTE sett min idolaudition? Det verkar som att alla som jag känner har sett den. Utom de i klassen, men de har sett mig på tv! Kameran typ svepte förbi mig i vänthallen.

Jaja... Vad mer? Jag köpte ett sjuämnesblock och en mapp för papper igår. Jag ska köpa gem i olika färger att sätta på papprena jag ska ha i mappen. Olika färger för olika ämnen. Ska försöka ha någorlunda organiserat åtmisntone de första skolveckorna : )

Nu bytte jag musik. Limp Bizkit - Boiler.
Fick Marcus mp3spelare nyligen, och detta är en av låtarna som ligger på den. Den, och Indie Rock'näroll av The Killers hade jag nog aldrig kommit på att jag faktiskt gillat om det inte var för det, så tack tack Murcas.
Haha! Funny thing! Jag kan inte byta musik i spelaren. Saknar den rätta sladden. Brorsan hade en som jag trodde var rätt, men tyvärr... Man kan inte ha tur jämt.

Igår valde vi estetisk verksamhet. Jag tog musik. Jag funderade på Multimedia, men vi fick se en film som några hade gjort, och jag blev avskräckt.
Vi fick prova nåt litet inom allt utom just musik, och i bilden skulle vi göra den där grejen där du sitter mitt emot någon och målar av den utan att titta på pappret eller lyfta pennan. Jag gjorde Robin MN och Hanna. Robin blev värsta bra. Porträttlikt och fint, men när vi skulle göra en till, så orkade jag inte och det blev ruggigt dåligt.

Nu tror jag att det vankas käk här så... Smell ya later : )

Take Care!

Inga kommentarer: