22 september 2006

Jag försöker iallafall.

Fick för en liten stund sedan en påminnelse om att använda bilddagboken. Fast jag har liksom tagit två bilder de senaste veckorna typ. Anyway. Jag lade upp de två.
Jag håller på och grejar med en videoblogg nu också, som väl bör vara klar om nån timme iallafall.
Ikväll kanske jag ska träffa Linda och Jessica. Det är om de har tid då. Annars ska jag faktiskt kolla Folktoppen på svt (Gardell är med ikväll, och det handlar om bästa barnprogrammen. Synd att jag missat det. Kunde kanske röstat på Ika) och sedan visas Årets häcknervarité på fyran klockan nio.
Kvalitétstv ikväll.
Tror att My och Nea kommer hit sedan, så jag ska väl inte ut ikväll iallafall. Lär ju träffa folk ändå.

Imorgon får jag väl ta och städa.
Ska jag bo här i en vecka nu, så vill jag inte vara instängd på rummet på grund av att risken finns att bli flugmat i köket och vardagsrummet.

Vi hade oförberett prov i skolan idag. Hela klassen var typ skitpissed.
Man kunde inte få VG eller MVG, utan det var ett G-prov. Typ alla fick IG med eller utan plus eller minus.
Martin sa att två stycken fick G (Gissar därmed att ingen fick G+) och gissa vad jag fick?
*konstpaus* Just det... G!

Jag är faktiskt för oförberedda prov mer än förberedda prov. Inför ett prov pluggar folk som galningar, men efter en vecka har allt de memorerat liksom runnit av.
Är det ett oförberett prov får man istället reda på hur mycket man lärt sig, istllet för hur mycket man kan memorera.

Bla bla bla.
Jag försökte faktiskt hitta detaljer på en snygg kille idag. Noterade att han har skitfina händer!
Brukar bara lägga märke till helheten numera. Är liksom redan för såld för att bry mig om detaljerna på andra killar. Lite tråkigt.

Jaja. Nu ska jag fixa vloggen. Håll tummarna för att den blir tillräkligt bra att publicera.

Take Care!

1 kommentar:

the psycho brunette sa...

Och inte ett enda grattis fick jag för g-et