15 augusti 2006

Bored...

Okej. Klockan är 15.36 och jag är sysslolös. Idag har jag dammsugit köket och duschat... That's it.
Var vaken typ hela natten. Kunde inte somna. Lyckades till sist vid fem, halv sex nån gång, men efter många uppvaknanden gick jag upp halv nio. Jag är nervös!
Inte lika nervös nu, men inatt höll jag på att förgås.


Jaja. What to say..? Jo, i lördags hade jag hit lite folk på fest. Bilder finns i bilddagboken (jag hatar bilddagboken, för det känns meningslöst att blogga, när ni får veta vad jag gör via bilddagboken!).
Där står också det mesta som behöver vetas, och en hel del utöver det.

I söndags var jag, Linda, Jessica och henke hos Marcus och såg Saw 2. Sen gjorde vi... Ingenting. Det gjorde vi i typ fyra timmar. Sen åkte Henke hem. Så kollade vi på lite tv innan jag och Linda
hoppade på 755an till Kållered, så sov jag hos Anna och Magnus (surprise surprise).

I måndags gick jag upp till Jessica, som var hos sin pappa, och så väntade vi in Linda innan vi åkte och badade i Lygnen. Det blev ett snabbt bad, för sjön är stor och det hade regnat och var griskallt. Jag var i sist, och upp på kortast tid tror jag, men Linda var riktigt cool och badade längst av oss alla fyra. Heja henne!
Sen åkte vi till Jessica därvi softachillade, åt kycklingwok och såg The Guru. Sen gick jag och Linda den jättelånga vägen till Sätila centrum och tog bussen till stan.
Åså bar det till Frölunda för min del, och till Kållered för hennes. Och sen dess har jag varit hemma. Om sex timmar har jag varit här ett helt dygn i streck. Inte illa va?
Sushi blir förresten bara konstigare och konstigare!
I lördags ville hon smaka på öl , och hon har visat sig äta pizzasallad! Knäppkatt.

Idag kom Road Trip med posten. Den ska ses på fredag, då Frida, Jessica och Linda kommer hit. Ingen av dem har sett den tidigare, vilket jag tycker är lite katastrof.

Nu vet jag när skolan börjar också.
På måndag klockan elva är det upprop. Jag vet inte hur man hittar till skolan mer än på en höft, men det ska väl gå bra. Behöver ju inte komma i sista minuten liksom.

Förresten... Jag funderar på att blogga på engelska. Linnéa gör det och jag blir alltid sugen när jag läser hennes blogg. Ska fundilera lite på det.

Näpps! Nu duger det inte att sitta här längre. Ska klä på mig lite sköna softahemmakläder och röja lite på mitt rum, som ser ut som om något exploderat här...

Take Care!

Inga kommentarer: