20 augusti 2006

Gudars skymning.

Det ösregnar ute, vilket suger, för jag tänkte gå bort till Rusta (Är fortfarande hos Anna och Magnus) men det känns ju inte så väldigt motiverat nu :p
Sen ska jag hem. Och då tänkte jag försöka göra en videoblog i dagsljus, men ni får ge mig topics alltaså. Help me out here typ. Även om jag förstår att ni inte tycker att det är jättekul att lyssna på min dåliga engelska, men jag tycker ändå att det är lite kul att göra något, och videoblogga tar ju en liten stund så ni kan väl göra mig den tjänsten. Eller är det något ni vill se mig göra i vloggen? Typ om ni vill se när jag möblerar om mitt rum, bakar chokladbollar eller hoppar från gungan så högt jag vågar? Säg till mig, så ska jag se om det kan ordnas ; )

Imorgon börjar jag skolan. Segt värre. Eller. Inte så värstans segt egentligen. Det kan bli kul, men eftersom jag börjar barn och fritid är jag lite orolig för att hamna i en klass som till största delen består av dunderfjortisar som är jobbiga och dryga. FAst nu ska jag ju inte vara sån. Det finns ju faktiskt trevliga fjortisar med *ler*

Nu ska jag ta och sminka mig så jag kan komma iväg sedan. : )

Take Care!

Inga kommentarer: