09 augusti 2006

Killar Är Skit, Hit Med Mera Kladdkaka!

Ah... Massive Pigout At Linda's. Hon är fucking nitton nu. Vilket innebär att jag varit nitton längre tid än vad det är kvar tills jag är tjugo.
Jag, Jessica, Linda och Frida har snackat om allt som är viktigt typ. Åtminstone mycket av allt som är viktigt för fyra trötta tonårstjejer, vilket inkluderar bland annat magar, öl, killar och mens.
Det är inte klokt vad mycket bitterhet det kan finnas i ett rum, som man ändå, fortfarande trivs i.

När världen känns som mörkast. Det är då det bästa man kan göra är att sätta sig i samma rum som tre kompisar, lyssna på musik som man egentligen inte gillar nåt vidare och tjata oavbrutet i tre timmar och bara feasta på chips, frukt och cola.

Temat för kvällen var det ni ser i rubriken. Och alla höll med. Vissa mer än andra antar jag, men ändå. Basically var våran tanke att killar borde bankas ner i marken tills de lärt sig veta hyfs.

Vi såg Eternal Sunshine of a spotless mind. Alltså... Jag fattade den faktiskt, och jag tyckte den var bra, men jag förstår inte varför jag tyckte det, eftersom jag ändå fann den lite... Hmm...

Imorgon blir det för mig att åka hem och städa inför Lördag, och sedan ska jag in till stan och träffa Karin (hade jag skrivit för hand hade du sett att pricken över i't är ett hjärta). Jag har bara träffat henne en gång, men vilket happy pill den tjejen är. Få människor får mig att känna mig så förstådd som hon har fått. Det är synd att vi inte pratar mer. Vi är liksom online på msn samtidigt, men ändå skriver ingen. Det är... Hmm...

Anyway... Tänkte skriva ett bra inlägg, men det sket sig liksom... Sorry.

Take care!

1 kommentar:

Anonym sa...

det VAR ett bra inlägg..