25 juli 2006

Angående pengar, spel och musik

Idag har jag ont i magen. Det suger hårig alltså.
Skulle fikat med Linda, men det sket ju sig då...

Hursomhelst. Istället har jag surfat på disneyfilmsidan, och lite annat smått och gott.
Där fick jag reda på att utöver att Lilla kycklingen släppts (jag vill inte ha den, men måste för att komplettera samlingen) och att den lilla sjöjungfrun kommer i oktober (den ska jag ju också ha förstås) så kommer det i november en box med inte mindre än fem disneyklassiker. Är jag ruinerad eller vad liksom? Huu. Kall vinter i år.

Och så installerade jag spelet "American McGee's Alice" och provade.
Kul spel, men jag orkade inte så länge, då datorn inte är spelanpassad så det hackade en massa.
Nu har jag också installerat Csi Miamispelet.
Jag vet. Pinsamt så det skriker om det, men jag har ju varvat de tre Las Vegasspelen. Vad skulle jag göra liksom?

Vidare har jag idag försökt kolla på fantasia (utan vidare framgång dock. Ska försöka igen en annan gång.) men det är nog det enda typ. Jaja. Sysslolösa dagar behövs väl för att man ska kunna uppskatta de dagar då det händer något. Jag har för mig att det händer nåt imorrn, men jag är inte säker. På fredag känns det också som att något är på G, men jag kan inte komma på vad.
Nästa vecka fyller en viss tjej som har en egen liten tron i mitt hjärta arton år, och till helgen samma vecka uppträder Rikard Wolff på Kungstorget, och jag har fortfarande ingen som anmält sitt sällskap mer än ett "kanske".
Veckan därpå fyller en annan solstråle år... Fast nitton. Och på helgen där ska jag dra med nyss fyllda arton till rockbaren är det tänkt. Förhoppningsvis vill lite annat folk också hänga på.


Nu till dagens låt.


Och jag har en fråga till er förresten. Om det där med dagens låt. Är det vettigt eller inte? Ni kan rösta här


Take Care!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Rockbaren! :D Det är GAIS-ställe det. Det är riktiga takter det, Jessica! ;d

Anonym sa...

Jag fyller oxå år nästa vecka ;)

Anonym sa...

Varför står det inte ens Petra numera? Innan fick jag liten bokstav, nu får inte ens Petra vara med..

the psycho brunette sa...

Hörrudu Fridas lillebror. Tror du jag går på ställen vars namn inte innehåller Rock?
Sen att det är ett Gaisställe... Det är ju bara bonus : )

the psycho brunette sa...

Ja, det gör du Petra, men jag var inte helt säker på hur många år. Och du måste se till att du loggar in när du kommenterar. Annars blir du anonym, eller får skriva ditt namn själv under "other"

' sa...

Hur söt är inte den katten då!