07 juli 2006

Mindre seriöst försök...

Som ni kanske ser ute till höger om blogginläggen, så har jag haft otroligt tråkigt sedan ramarna är färdiglackade.
Är väl inte väldigt seriös med något av det som står där, men där finns en gästbok (för att det är roligare än kommentaret, men förmodligen lär gapa tomt), en omröstning (just nu om huruvida jag borde videoblogga eller inte) och ett kontaktformulär (om någon av er som läser bloggen inte har min msn eller mitt nummer, men kanske vill mig något ändå, typ tipsa om något jag kan blogga om).
Vidare finns som synes en länk till min sida på voolife, och bilddagboken.

Och, om ni vill bli medlemmar på Voolife, påminner jag åter om denna länken så jag slipper leta upp er för att göra en kontaktförfrågan.

Nu ska det snart ätas mat här tror jag.

Imorgon åker jag hem en sväng, sedan till Sätila, på söndag kommer jag hem en sväng igen innan jag kommer hit, vilket förmodligen innebär att dessa dagar blir utan blogguppdateringar.

Take Care!

3 kommentarer:

Nea sa...

Är inte woolife en annan sån där blog sida?, eller misstar jag mig nu?

the psycho brunette sa...

Voolife är ett community... DU har en gästbok, en mail, en presentation en blog och ett utrymme där du samlar deina vänner. Typ lunar eller helgon alltså...

Nea sa...

Aah...men typ blog då :P
Hehe, fast jag är inte så inne i lunar och helgon så jag skippar nog det..