06 juli 2006

Lägesrapport

Jorå, jag lever.
Jag är hos Anna och Magnus, eftersom det tapetseras i Lägenheten.
Jag, Sebbie och min datorn semestrar alltså i Kållered.
Det var tänkt att vi skulle flytta hem nu i helgen igen, men det sket sig för min del.
Målarna satte upp fel tapeter i mitt rum, men det ordnas nästa vecka.
I helgen ska jag dock ta hem Sebbie, tvätta lite kläder, packa om, åka till Jessica, hem igen, hälsa på nya kattungen och ta med mig Annas kattunge från oss och hit. Sen bor jag här lite nästa vecka igen.

Katterna... Såhär ligger det till. Victor hämtar två kattungar på söndag är det tänkt. En åt oss, och en åt Anna och Magnus. Så jag tar med gossen hit.

Jaja. Ni som har mitt nummer kan ju nå mig nästan jämt. Ni andra får passa på när jag är inne på msn (vilket inte blivit lika mycket som vanligt nu.)

Imorgon ska jag måla ramar jag köpt på Ikea... Svarta och blanka ska de bli.
Jag har köpt ett par mattor och en tvättsäck på Ikea också. Och några tavlor på Netto av alla ställen. Svartvita från ett bygge. Tre stycken i stil med denna. (Den har jag hemma, och har köpt en ram till, de tre jag köpt är samma stuk. Du kan se dem här. (Inte den med bussen)

Jaja... Nu ska jag bekanta mig vidare med Voolife. Vill ni göra detsamma så regga er här, så hamnar ni automatiskt i min vännerlista, om jag fattat detta rätt.

Take Care!

2 kommentarer:

Nea sa...

Vad irriterande att de satte upp fel tapeter...
En katt till?

the psycho brunette sa...

Yes, vi får en kattunge nu på söndag, och så ska en till Anna och magnus också...