23 juli 2006

Förresten...

Jag tycker om varma koppens tomatsoppa. Prova den om du inte gjort det än...

Also... I'm so pissed of right now.


Åså dagens låt: )



Åså festen igår... Den måste ju också ha en låt.



När ni ser att jag skriver att min dator är fixad och hemma igen, så kan ni ta en kik på inlägget om igår också, för då lär jag ha lagt upp bilder på alla som var med. Nästan alla iallafall.

Om jag inte orkar uppdatera det lägger jag säkert bilderna i ett nytt inlägg istället.


Och förresten. Det är tekniskt sett "imorgon" idag. Men jag har inte gått och lagt mig ännu. Så låtsas att detta är skrivet på Lördagen, Kej?

Take Care!

2 kommentarer:

Nea sa...

Ursäkta..har varit lite frånvarande de sista dagarna..
Gick in här nu för att titta lite, och OJ en sån massa nya inlägg jag inte sett... nu måste jag ta och komma ikapp igen.. hej svejs :)

the psycho brunette sa...

fast å andra sidan så har jag uppdaterat flera gånger de dagar jag bloggat så...