07 juli 2006

klockan är 00.00

Och uttråkad som faen lyssnar jag på Ozzy Osbourne. Nej vänta. The wannadies gick igång nu.
Jag har väl nämnt att jag tagit väck ett tusental låtar från datorn, och det är SÅÅ skönt att kunna ha shuffle på på winamp utan att behöva oroa sig för att Eminem eller nåt annat läskigt ska gå igång. Dessvärre har jag missat att ta bort ett ton med mauro scoccolåtar och en skiva av Toybox (De där aquawannabe'sarna som gjorde nån låt om tarzan, deras singlar var scratch'n'sniff om jag inte minns fel)


Idag har jag målat. Från halv jävla tolv till typ tio. SHIT!
Visst, jag har inte bara målat, utan låtit torka mellan strykningarna förstås, och fyllt den tiden med final fantasy och sådär. Men nu är ramarna iallafall målade, och imorgon ska jag lacka dem. Men innan dess ska jag hjälpa Anna med tvätten, snäll och duktig som jag är (ja, mot vissa är jag faktiskt rätt snäll).

http://www.youtube.com/watch?v=hjEPTdToz5U <-- Jag tyckte att denna video fattades på youtube : )

Och lazydork har lagt upp en ny video. Den såg jag imorse...

Just det! Jag berättade om imorgon... Ja... Lacka tavelramar.
Ehm... Vad mer?
Inget?

Får se om jag kan leka med nån på kvällen.
På lördag ska jag hem. Så jag ska ringa syrran och be om skjuts imorgon.
Sebbie ska med hem.
Jag ska tvätta och sätta upp tavlor och förmodligen diska, för det behövs antagligen.
Sedan blir det Sätila på kvällen hoppas jag.
På söndag ska jag till Trollberget och gosa med kittens. Sen ta med två hem, hugga min bag igen och åka hit med kattungen som Anna ska ha.

Jaja. Nu får jag ta och sova. Ska ju upp tvättid imorgon *gäspar stort*

Take Care!

4 kommentarer:

Frida sa...

eminem är en gud säg inget annat;)

the psycho brunette sa...

Frida är knäpps

Mikusagi sa...

Jag vill ha Toybox! D:

Frida sa...

frida säger bara sanningen!:)