21 juli 2006

You can't catch me. I'm the gingerbread man.

Hmms. Som synes har jag inte vidare mycket fantasi till övers för rubriker... Dagens rubrik är hämtad ur låten här nedanför. Det blir även dagens låttips till er.



Klockan är två... Jag har varit uppe sedan... Elva... Igår.

Kunde inte somna inatt. Nån gång efter fyra gav jag upp och läste ut Harry Potter istället. Vid sex smög jag in på Victors rum, la boken bredvid hans säng och gick och såg på film i vardagsrummet.

Min dator har lagt av. När windows ska startas får jag blåskärm och den startar om. Jaja. Världen går inte under. Lånar Victors dator nu, för att komma åt msn och bloggen.

Men som ni ser har jag smärre problem med hans tangentbord. det är lite för lättryckt. Ungefär som musen till koffers dator
är alltför lättrörlig. Eller. Där är det snarae markören. Den flyger verkjligen iväg över skärmen när man typ råkar andas på musen. Helt knäppt!

Igår färgade jag håret... Sent på kvällen. Och jag har fortfarande inte sett mig i en spegel. Inte ens när jag borstade tänderna, så jag vet inte ens om det blev bra. Men inte orkar jag kolla efter heller. Hur lat är jag på en skala?


Ikväll ska det grillas. Jag vet inte var. Jag vet inte när, men jag vet att Thebrin ska vara där. Vilket innebär ljudlig sång från Jessica. Vi kommer säkert sitta vid nån sjö på landet vid stora höga Eftersom Cicke, Thebrin och Bekka bor därikring, och Victor kommer därifrån. Och min sång kommer eka över sjön. "Fredrik Thebrin är homosexuell! Homosexuell! Homosexuell!"

Nu vet jag ju inte om detta är sant... Jag tror inte att det är så, men det är ju en himla fin sång hursomhelst. Eller? Han är rätt van vid att höra den dessutom, så jag tror inte han blir ledsen. Blir han det får jag väl bjuda honom på en öl och ge honom en puss på näsan.

Linda påminde mig just om att jag hade andra planer för kvällen dock. Frida frågade för drygt en vecka sedan (eller några dagar sedan i allafall) om jag ville med på en fest, och jag vill minnas att jag sa att det vore kul. Men sen har jag glömt av det, och anledningen att jag ens övervägde den där festen, var att jag glömt av Linnéa. Jag ska ner till henne snart, och denna helgen var på tapeten. Men men. Hon är säkert upptagen på stranden ändå *ler*

Jaja. Nu borde jag väl ta och kolla hur håret ser ut, så jag inte blir tvungen att ha mössa ikväll (fast hur kan det bli fel med rött?)
Sen får jag väl ta och sminka mig, så jag är klar när Victor hör av sig och vill att jag ska vara klar.

Glöm inte av att kramas med varandra!

Take Care!











Det här är min favorutreklam... Heja Pamsan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju ändra muspekarinställningarna på kontrollpanelen/musalternativ och sen ändra massa massa.. Jag hittade kontrollpanelen igår, och shit va jag har ändrat! Det är jättekul! :) Kramis

the psycho brunette sa...

Jo, jag vet,men ändrar liksom helst inte på andras datorer : )
Det får de ha som de vill ha det.