17 juli 2006

Hur vuxen är inte jag?

Jag har hittat musik jag tycker om.
Jag har alltid hatat Bo kaspers orkester (för att de har ett så tråkigt namn?) men igår gav jag dem en chans och nu kan jag texten till "svårt att säga nej" nästan utantill. Hur vuxen är inte jag?

Sen att jag också upptäckte en låt med Nina Rohelle jag tycker om - det tänker vi inte på tycker jag... Nääe, jag är vuxen. Men kan tipsa om låten ändå. "(happy) jag hatar att det e så)". Jag tror att det är dumkåt-fiskar-som-viskar-yeah-yeah-wow-wow-Martin som sjunger i Nina Rochelle.

Förresten! Jag är duktig! Jag har gjort spenatsoppa idag. Hur vuxen är inte jag?

Jag har tvättat idag också... Alltid lika tråkigt. Jag hatar att tvätta. Jag vill vara så rik så jag kan köpa nya kläder jämt, och bara kan slänga allt så snart jag använt det en gång.

Syrran har varit här också. Jag och Krister var ute på lekplatsen. Mycket uppskattat av barnet.

Jag sov hos brorsan inatt. Han kom hem fyra efter att ha varit ute och cyklat och halvvägs till Kungsbacka fått punka mitt i natten.

Märker ni att jag liksom skriver baklänges? Börjar med nyss och går längre och längre bak i tiden liksom... Men don't worry... Snart ska jag ta ett jätteskutt till imorgon.

Syrran var här igår med. Hon vill ha musik av mig nämligen, men hinner inte med så många bokstäver i taget på sin mp3spelare...

Hon körde mig hem båda dagarna... Sov nämligen hos brorsan igårnatt med.
Hur kan jag göra annat när tvspelet står där liksom? :p

Jaja... Hoppet nurå.


Tjo! Imorgon ska det hämtas kattungar på Trollberget.
Jeppjepp. Nu kommer Ms Chanandler Bong äntligen. Och so does Annas lilla Rocky.

Ehm... SKulle säga nåt annat med, men detta har ändå blivit så rörigt så jag inser att jag är oförmögen att skriva idag...

Och ni som läser min blogg men inte kommenterar... Jag vet inte vilka ni är.
Jag vill ha så mycket kommentarer som silverfisken och alla andracoola bloggarna... Kej?

Take Care!

6 kommentarer:

Nea sa...

Jisses vad vuxen man kan vara då...hehe.. J adu är iallafall mer vuxen än jag.
Skulle inte katten komma senare??

Anonym sa...

Äter du bridgeblandning? Har du coopkort? Tycker du att blått är den finaste färgen? Tycker du att det är roligt att tvätta och städa? Då är man vuxen. Fy fan, jag skall alltid vara 13! *Tassar vidare*

Anonym sa...

Dessutom är det dax att uppdatera bilddagboken.. Puss

Anonym sa...

Lilla gumman nu får du ta och sakta ner.
Inte bli vuxen för fort,det kan aldrig vara nyttigt.
Bror blev lessen han ville ju med äta spenatsoppa..
Skulle inte förvåna mig om jag får ställa mig och tilllaga det med..
Det är helt klart att du inte vill slita dig ifrån oss därför du kommer hit och sover och så skyller du på tvspele...hummm..
Men jag bäddar din säng ifall du kommer..
kram anna

the psycho brunette sa...

Linnéa: Katten har kommit nu. I will post an entry...

Petra: Jag äte bridgeblandning(intealla bitar dock .p) Jag har coopkort, jag är så illa tvungen att tvätta och städa. Jag är inte bara vuxen, utan nästan mamma :p

Och Anna: Jag lagar spenatsoppa till brorsan en annan gån. Lovar.

Felicia sa...

Eftersom jag är en cool person som aldrig kommenterar tänkte jag att jag måste ju faktiskt göra det nu. Hoppas min coolhet rub off lite så att du blir både vuxen och döhäftig :)
Gillar din blogg by the way faktiskt :)