23 juli 2006

Bort i folkparken så ljuv ska jag stå naken och dansa berusad på en motorhuv

Jag hade fel... Det var inte alls Jag, Becka, Thebrin och Cicke. För Cicxke är ju i USA.
Sen blev det inte grill vid sjö heller, utan jjag fick se hur Rebecka bor (jättefint, med lila sovrum och en liten liten motorcykel i ett hörn i vardagsrummet).
Typ Korridorboende, och det bliev lite grillfest på verandan... Mest fest, men lite grill också.
Nu ska vi se här. Vad var det för folk?
Jimmy (kille med flickvän från stockholm som blev arg för att det var två tjejer på festen)
Jimmy (Raggare som inte kunde stava till avenyn och inte gav sig i en diskution)
Fidde (träffat förr. kille med industrialpiercing)
Thebrin (Fredrik Thebrin. Söt kille. Luktar gott. Ser lite ut som Darin och lyssnar på dålig musik)
Rebecka (Bekka. Cickes flickvän. Frisör som är urtrevlig och jättepretty)
Jag ( Well...Me)
Victor ( Min lille Ludde)
Håkan? (Bekkas far? Har en hund)
Robin (Bekkas bror? Ser ut som Jimmy Janson och hoppade mycket och ville vara naken)
Ebba (Sexårig tjej som bodde i Korridoren. Kvällens head photografer)
Ronny?? (Ebbas pappa)


Nu tror jag att du träffat alla som var där. Mycket trevligt folk från landet.
Jag ville gå och lägga mig vid elva, för då hade jag varit vaken i trettiosex timmar. Men runt tolv (när jag var på väg att somna) kom Robin och praktiskt taget drog ut mig på verandan igen. Det var med nöd och näppe att jag hann ta på mig bh på vägen.

Jag vaknade först idag. Sen vaknade Victor också (han hade somnat på verandan flera gånger. När jag tröttnade på att väcka honom gick jag in) och så småningon även Bekka.
Vi upptäckte nåt otrevligt i hennes lägenhet, och sen kom hennes mamma och blev förvirrad eftersom Bekka slängt en gardin. Småningom kom även Bekkas morföräldrar. De blev min och Victors biljett hem, då de bor på smaragdgatan... Soft...

Inga kommentarer: