02 juli 2006

Carl-Einar, Johnny och Candycravings.

Jag passade Krister i Fredags kväll, till i Lördags morse.
Sen åkte vi till Kungsbacka (Eller pungsbacka, om ni frågar honom) där syrran mötte upp oss och tog hand om sin son.

Sedan åkte jag tillbaka hem, och efter en stund kom Jessica. Hon var emellertid bara här en väldigt kort stund, sedan åkte hon tillbaka till Kållered eftersom hon glömt sitt Lisebergskort där.
Jag duschade och städade litegranna innan jag hoppade på en buss till Korsvägen.


Därifrån till Lisebergs stora scen, där jag mötte upp Jessica igen för att kolla på Carl-einars varité. Premiärföreställningen. Jag ska försöka se så många som jag bara kan i år. Men till det behövs sällskap. En bristvara för min del.

Efter Häckners varité åkte vi till Jessicas systers lägenhet i Bifrost, och mötte Linda
. Efter en stund gick vi ut för att leta efter en öppen affär med Godis, men det är omöjligt i Bifrost efter nio en lördag...
Gud vill inte att vi ska äta Godis, men men... Tjejer och mensmonster som vi är (Eller snart ska bli, eller bara allmänt är ibland) bakade Linda chokladbollar apelsinjuicestyle istället...

Sen åkte vi till Kållered hela drösen, då Jessica sov i Våmmedal hos sin far, Linda hemma hos sig, och jag frågat Anna om jag fick lov att sova över hos dem.

Imorse åkte jag hem nästan med en gång jag vaknat, och käkade frukost, och sedan började jag tömma mitt rum... Nu är det bara datorn kvar som ska ut.

Målarna kommer imorgon, och börjar med sovrummen och vardagsrummet nömmligen, så jag ska bo hos Anna och Magnus några dagar. Och nån gång ikväll kommer väl syrran och hämtar mig, datorn och Sebbie. Underbara syrran : )

Jaja... Nu ska jag ut och hjälpa Victor med Vardagsrummet jag...

Take Care!

1 kommentar:

Nea sa...

Tja det kan ju vara bra med sälskap... hade gärna följt med, men jag är inte så förtjust i honom faktiskt.. hoppas du får med dig någon annan :)