27 juli 2006

Om Folk, katten och internet

Jag är hungrig. Men jag orkar inte äta frukost... It's too damn hot.
Sen mår jag inget vidare heller. Folk är svin.
På grunder som jag inte vill ta upp här föraktar jag er.
Detta är troligen inte riktat till er som läser, men jag måste få ut det iallafall.

Sushi gillar soppor... Sushi är inte klok. Hon äter seriöst nyponsoppa, spenatsoppa och tomatsoppa.

Eller så äter hon bara vad jag sticker till henne, utan att tänka på vad det är.



Igår hade vi ingen internetuppkoppling. Victor kunde inte spela Wow... Det var nästan så bra att det inte gjorde något att jag inte kunde blogga eller läsa andras bloggar.


Egentligen är det inte just denna låten jag vill tipsa om idag, utan gruppen överhuvudtaget... The Magnetic Fields.


Eftersom svaren väger tyngre på "ja, det är kul med musiktips" än så länge (tre stycken har röstat - miiähähä), så valde jag att lägga upp denna låten idag. Men ni kan fortfarande hjjälpa mig att göra min blogg mer er-anpassad. Omröstningen finner ni här

Sushi sov härinne inatt, och nu på morrnen så var min dörr stängd. Jag vet inte om den blåst igen, eller om Victor stängt den på väg till jobbet, men dumt var det, för en söt liten tjej hade kissat på helt fel ställe, så nu måste matte tvätta. Men men. Måste man så måste man, och är dörren då stängd, så har man inte mycket till val om man inte kan öppna den. I don't blame her. Jag hade säkert gjort likadant :p

Nu ska jag iallafall ner till tvättstugan (klockan elva, för att vara precis), och efter att maskinen är klar och torr så ska jag till Kllered, och hjälpa Anna litegranna. Sushi ska följa med, och hälsa på sin bror.

Sen får vi se om det blir mer bloggande ikväll.

Take Care!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Har du äntligen märkt att vi är väldigt lika grisar. Alla grisa är inte svin. Kram Pia