21 juli 2006

Oh... And By The Way! Did you See That Badboll Which Petade A kid in The Öga?!

Ehrm... Ja, typ så kan en msnkonversation med Linda låta.
Jag fattar inte varför jag skriver på ruggigt dåligt svengelska när jag pratar med henne. Det blir ju LiXXoM bArA zååå j0BB1t 4tt lÄ5A 5Å 4tt D3+ äR jÄmfÖrB4rT m3 5åN hÄrA t3xxt!
Skumt också, eftersom jag tycker mig behärska både svenska och engelska nästan med brilljans.

Jag ber om ursäkt Linda. Jag vet inte what I am trying to proov...

Take Care!

2 kommentarer:

' sa...

Dangermouse säger:
Äh snack. Dumbledore är ju viktigast..
Linda säger:
you think?
Dangermouse säger:
utan honom hade harry varit död tusen gånger om och bara varit en dum pojke som blev näsknullad av sin elake kusin

the psycho brunette sa...

ehm... just det : ) Vilka stimulerande konversationer vi för va?

Men jag är uppfriskande, aren't I?