23 juli 2006

Angående vänner, film och herravälde

Idag har jag... Kommit hem.
Så kom Ida över. Hon hade varit på Buddhistfestival och gått på glödande kol. Jag var fett impad.
Sen gick hon, för hon skulle hem och duscha. Strax efter det, så kom Linda (Suveräna Linda som alltid får mig att le) och så kollade vi på den japanska versionen (som faktiskt var bättre än den amerikanska remaken)
Sen drog vi till Järntorget med vagnen och Victor. Så tog vi ut pengar och stack till bamboo, där servicen var ruggigt dålig ikväll. Vi kanske uppförde oss illa, vad vet jag? Hursomhelst. Vi weren't big dippers efter det.
Sen gick vi tillbaka till Järntorget för att ta vagnen hem igen och vem såg vi där om inte (SPOILER WARNING! har du tänkt läsa Lindas blogg så hoppa över vem vi såg, för hon berättar det nog också) bajsmannen himself?

Så åkte vi tillbaka till Tynnered, goisade med katterna, såg klart filmen. Packade min dator och filmen G, och drog ner till FT (Frölunda torg fattar ni la:p) Åh, gud som jag skrattar för att jag skriver om interna saker i min blogg. Vad jätteintressant det är för alla mina läsare,

Alltså... Seriöst. Ni som skriver interna grejer, som en av era läsare kommer känna till och sedan skriver "haha. internt"... Gör inte det. Ingen fattar ju ändå = Båååring!
Missförstå mig rätt. Ni är inte för den sakens skull båring, utan bara allt ni säger och gör :p

Jag skojar bara med er. Så ni vet det.

Eh... Just det.Jag svävade visst iväg.
Frölunda torg. Därifrån tog vi 751an till mölndal, och bytte där till 764an till Kållered. Där Mötte brorsan mig, och nu sitter jag här och bloggar. När jag är klar med det ska jag borsta tänderna, bädda soffan, och sova.


Vilket väldigt givande blogginlägg va?
Visst har du haft väldigt roligt och tyckt att det varit intressant att läsa om min dag?

Inte? Synd för dig att det är jag som är kung i saxkriglandet då. Moahahahaa!

Take Care!

Inga kommentarer: