03 juni 2006

Därför är jag bäst i Världen
1. Jag lyssnar på Residents, Alice Cooper, Type o Negtive och annat coolt.
2. Jag bakar busgod smulpaj
3. Jag kan städa riktogt duktigt när jag är premenstruell
4. Jag har lärt mig att komma upp ordentligt på morrnen, och sover sällan ens till tio.
5. Jag dricker med måtta : )
6. Jag knäcker i singstar :p
7. Jag har en darrande rakhyvel
8. Jag har nyligen kköpt ett par jeans med rosa tryck på rumpan för hundratretti spänn
9. Jag skuttar när jag spelar bowling, och det gör folk glada
10. Jag använder killparfym fastän jag är tjej!

Därför är jag inte jättebra...
1. Jag är konflikträdd
2. Jag har dålig självkänsla
3. Jag är dålig på att ta tag i saker
4. Jag kan inte få min tunga att se ut som en blomma, som Totto kan
5. Jag kan inte skriva vare sig cv eller personligt brev
6. Jag tvingar mina kompisar att lyssna på ALL musik jag precis hittat, fastän jag vet att de inte gillar den stilen
7. Jag vågar inte prova nåt nytt
8. Jag är skadeglad
9. Jag glömmer jämt att bädda min säng
10. Jag Fiskar efter komplimanger, men sen kan jag inte ta dem

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej Jessica! man ska inte bädda sinsäng för då lever kvalstrena längre. De är fula.
Kram Pia (Jessicas mamma)
Var rädd om dig. du är en toppen tjej glöm inte det!!!!!!!!!

the psycho brunette sa...

Du har så himla rätt : ) Nu tittar jag nästan med dåligt samvete på min, för en gångs skull, bäddade säng

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»