29 juni 2006

Jag har inget vettiogt att säga, men Linda ville att jag skulle blogga, so here goes.

Jag filmade en del klipp igår för ett videobloginlägg, men dels blev det mesta för mörkt eller brusigt, och dels orkar jag inte klistra ihop dem till ett. I synnerhet inte som jag har en gammal version av movie maker som jag aldrig kommer att förstå, så ni får allt snällt läsa istället.
Okej, vi har som sagt målare i lägenheten, så jag sitter mest i rummet när jag är hemma.
Igår var jag hemma till halv ett ungefär, då jag åkte till Liseberg som var där med sin bror och hans kompis. Lite senare kom Per också. Så käkade vi på BK, och åkte tuffingattraktionerna. PÅ kvällen åkte jag med Jessica hem en stund, men så blev hon jättetrött, så jag gick till Brorsan istället. Där fick jag sms från Vikotr i vilket han frågade om jag skulle sova hos honom. Men det var bara bussar och så som jag inte tycker om som gick, så jag avstod. Kanske blir ikväll istället, om jag har tur. Fast så går ju Panic room på tv ikväll. Den vill jag ju se. Jaja. Det går kanske att få Vikotr att se den med, fastän han är kille, och alla killar jag känner ogillar filmer som inte är komedi. Men då får jag väl helt enkelt upplysa honom om att han alltid väljer skitfilmer (typ Soul plane) medans jag är bäst på filmval. : )

Innan jag åkte nånstans igår var jag helt enormt uttråkad, och tog massa bilder på mig. Kan lägga upp några här. Och bara för att ha nåt att göra, så tar jag med lite andra bilder med...

Just det. På tal om uttråkad. Gissa vad jag gjort de senaste fyrtiofem minutrarna!

Sorterat musik! Har tagit bort några tusen låtar från datorn, och flyttat all musik från dcmappen till musik på e-disken. Det var superjobbigt! Men en sysselsättning iallafall...

Bildspel! (När ni tröttnat på mig, så hoppa en bit in för bilder på Linda, Jenny, Jessica and thems...)


4 kommentarer:

' sa...

Fan vad skillad du var med bildspelet!

Anonym sa...

Waa! Va grymmt! jag är med också, tack för den :) Kram

Nea sa...

Varför inte ladda ner en nyare version av WMM då? Finns ju i massvis på nätet.. Förresten tycker jag att du har klarat dig bra med den gamla versionen också. Skitsnyggt : )

the psycho brunette sa...

Såhär är det Linnéa. Jag har inte servicepack två på min burk. Det måste man ha för att kuynna använda WMM 2.0
Detta ska dock fixas i nästa vecka