03 juni 2006

Igår blev det lite spontanfest här hemma...
Jag hade varit med Linda när hon gjort ett prov, sen åkte vi hit för att spela kubb med Jenny, Victor och Totto. Så vi spelade kubb, drack öl, rullade nerför gräsbacken, snurrade jättefort och träffade Ida.
Sen gick vi in för det började bli kallt... Då började drickandet på allvar... Victor hällde i sig en tredjedels flaska jäger bland annat... Sen somnade han på ett bord.
Vi spelade Singstar och masserade varandra... Jag fick fotmassage: ) Suveränt...

Idag ringde pappa mig tjugo över nio, så jag gick ner till Frölunda torg och fick lite pengar av honom, så jag kunde köpa lite mjölk och så, samt så jag kan betala tillbaka åtminstone lite av det jag är skyldig Linda...
Sen har jag bakat en smulpaj, duktig som jag är : ) Och gjort vaniljsås : )
Nu måste jag springa ner till torget för att möta Jenny. Vi ska spela bowling..: Själva först, men vi kanske får sällskap sedan: )

Take Care

4 kommentarer:

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sa...

I find some information here.