13 juni 2006

Imorgon åker jag

Klockan halv elva ska jag vara utanför lägenheten och på väg till Spårvagnen. Kvart över elva ska jag möta Petra utanför Pressbyrån på Nisseterminalen.
Innan detta ska jag äta frukost och packa det allra sista.
För säkerhets skull ska jag vakna klockan åtta.
Därför ska jag gå och lägga mig om minus tjugo minuter.
Men så finns det såna där personer som håller en kvar vid datorn via msn.
Ja, du vet såna där som det inte går att säga hejdå till. De är inte många, men de finns.
Oftast är det folk man inte hunnit ha på listan så länge förstås.
Jag får helt enkelt flytta fram nighttime en timme.


Det där är från Förra årets arvikafestival, och jag blir fortfarande impad varje gång jag ser den...



Nu vill jag tipsa om nåt som jag tyckte var lite småkul.

Som ni förstår bara av en sån video får hon(Emmalina) rätt mycket kommentarer och sådär på youtube.
Personligen föredrar jag den här snubben

Inga kommentarer: