06 juni 2006

Tjing

Tjing för att vara vegan
Tjing för att sabba på stan

Tjing för att ha palestinasjal


Tjing för att tycka nåt bra

Tjing för att vara nån att ha

Tjing för att bara få dra


Tjing för att aldrig vara barn

Tjing för att aldrig bli stor

Tjing för att vara rebell mot allt


För vad betyder jag?

Vem behöver mig?

Vad behöver jag?


Varför är vi här?

Vem ska se mig när jag vill vara mig själv?


Tjing för att ändra min kropp

Tjing för att jobba mot stopp

Tjing för att glömma mig själv i allt

Tjing för att ändra natur

Leva ett liv i nån bur

Tjing för att framgång är bara tur


Tjing för att sniffa en drog

Tjing för att bli hög och låg

Tjing för att bara få känna nåt


För vad betyder jag?
Vem behöver mig?

Vad behöver jag?


Varför är vi här?

Vem ska se mig när jag vill vara mig själv?


Tjing för att låtsas vara hel
Tjing för att spela ett spel

Tjing för att kärlek ska börja fel...

Inga kommentarer: