05 juni 2006

Johnny Depp och Popcorn kan man inte få nog av...

... Trodde jag. Men idag är jag så uttråkad att inte ens Pirates var tillräkligt bra för att se hela filmen. Jag har läst ut Harry Potter, påbörjat Höstgärning, spelat worms, surfat in på Lindas, Linnéas, Jennys, Fridas, Jessicas och Felicias bloggar hundra gånger utan att de uppdaterats.

Nästa vecka är det Hultsfredsfestival. Jag har egentligen inte nån större lust att åka (mest för att jag inte har råd, men också för att jag har problem med magen och depressioner), men Petra måste ju ha nån att åka med.

Egentligen vill jag mycket hellre åka till Linnéa så snart jag bara kan. Hon slutar skolan den femtonde, och egentligen skulle jag vilja stå utanför Elof med utsträckta armar så fort hon får lov.
Som jag saknar henne.
Linnéa... Jag har aldrig saknat dig mer!
Det är så skönt att vara med dig. Du ställer inga jobbiga krav på mig. Du bara finns och är helt underbar att umgås med några dagar, och koppla bort allt jobbigt som Göteborg innebär. Att åka till dig är som att ta semester från själen. Love ya babe!


Jag har blivit kär igen också... I Thomas Järvheden. Han är en snygg, snart trettiotreårig ståuppkomiker, med en röst len som siden, och vacker som årets första vårdag.
Tillochmed när han sjunger nåt så larvigt som jag är ens inte cp
cp, cp, ens inte cp eller gay eller opererad tjej
inte cp, cp, cp, ens inte cp
att sticka ut det är inte min grej nej, nej, nej
så smälter jag som en isglass på stekhet asfalt. Och känner ungefär lika mycket pirr som glassen måste göra när det kommer myror och äter upp den :p

Haha! Visst är jag poetisk!
Det var det roligaste som hänt mig idag.
Ni kan förresten ladda ner ett smakprov på denna underbara stämma här.


Take Care!

Inga kommentarer: