09 juni 2006

Jag lovade ju...

Jag sa väl att jag skulle skriva ett lite roligare inlägg lite senare? Nå, nu är det lite senare, men jag är inte på lite bättre humör, utan fortfarande lite ledsen och brudig sådär... Så jag ska väl inte skriva om mina tankar direkt.

Jaja... Veckan som gått kan jag väl ta lite snabbt iallafall... Nu ska vi se...
Kan det ha varit i tisdags som Linda och Jenny kom hit och spelade lite kuibb och singstar?
Onsdag spelades det också kubb, men denna gången spelade jag med Jenny, Totto och Jonas, fick ont i tårna, låren, rumpan... Äh, all over kan vi säga för enkelhetens skull... Jonas är allt en elak en.
Igår Var jag, Per, Felicia och Coffe på Lindas och Fridas student. Sedan blev det studentskivor för båda, på dessa var även Jenny med. Sen åkte jag till Brorsan, och somnade där, till andra avsnittet av Pestens tid.
Idag har jag åkt hem och gett katten mat, sedan drog jag ner till Bowlinghallen för att sällskapa Jenny och hennes bror Thomas, som var där och bowlade.
Innan detta kollade jag dock mitt bankkonto av nån anledning. Big mistake! Jag kände mig rik, och var med på fyra serier bowling och åkte med till BK och åt där, fastän jag egentligen inte var speciellt hungrig. Okej, jag har fortfarande lite pengar, men det var ändå inget jag hade tänkt mig. Åså är jag dösugen på att dra ut ikväll... Gärna till nåt ställe med karaoke, för det har jag fortfarande inte provat ute.
Men Jenny ansåg sig inte ha råd, men jag ringde Linda. Dessvärre skulle hon in till stan och shoppa, något som jag inte orkade idag. Och hon orkade inte dra ut. Så jag tänkte att: what the heck, jag ringer Totto. Men han var på väg till Säffle, och eftersom Victor är på Sweden Rock så är jag ensam hemma hela helgen. Dötråkigt!
Och inget har jag att göra ikväll... Det blir till att dricka the och tycka synd om mig själv.

Men imorgon är det iallafall fest på Hönö... Läskigt. Massa bögar som jag inte känner.
Och jag kommer trilla i vattnet om jag dricker för mycket. Får ta det lugnt alltså...

Men om nån i närheten har lust med Karaoke, så hör av er. Jag vill vill vill!


Take Care!

1 kommentar:

Jessica sa...

du glömde ju mig! Jag var också med på sudenterna! mMen det göör inget!