01 juni 2006

Jag är en sån duktig tjej!


Igår var det Jessicas student som var the event of the day... Hon var nog historiens sötaste studentagerska.

Idag har jag hälsat på hos Anna och brorsan en timme (åt frukost där) och sedan tagit tåget till Kungsbacka för att åka med Syrran till Ullared.
Jag hittade lite kläder på Gekås, till min stora glädje. Dessvärre har jag gått upp en byxstorlek, till min inte fullt lika stora glädje.

Sen har jag lagat mat åt mig och Totto... SPaghetti och supersmaskig (och superenkel) pastasås...
Jag hittade en lampa också på gekås, som jag satt upp alldeles själv. Jag är superskillad.




Supersmaskig (och superenkel) pastasås:

Ta tomatpure och krossade/passerade tomater. Häll i lite vatten, lök, paprika, olja, vitlökspulver, chillipulver, gräddfil, keso, soja och ost... Koka tills det är varmt!


Lätt, snabbt och smaskigt : )



Take Care

4 kommentarer:

heart of misery sa...

Haha jag visste inte ens att man kunde värma keso, har bara hört av alla som testat att det smakar blä :)

the psycho brunette sa...

Jag tyckte det funkade... : ) Kändes lite som fetaost... Smakade liksom inget i såsen, men gav den en lite trevlig konsistens. Men är man tveksam kan man såklart hoppa över keson : )

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»