13 juni 2006

Idag tar Victor studenten:

Och min mage gör göront. Bajs!
Kan ju inte åka dit mående sådär. Om fyrtio minuter skulle jag gå. Har jag inte blivit bättre till dess måste jag stanna hemma och vårda mig inför morgondagen.
Klockan 11.40 går bussen från N-E.
Runt fyra tror jag att vi är i Hultsfred, Jag och Petra.
Jag har packat för mycket kläder tror jag. Spelar ju ingen roll om man har rena kläder varje dag när man ändå luktar fan. Och två par jeans finns väl ingen som använder på Festival?
Nu har jag lyssnat på Mimikry i tre dagar tror jag. De är bra. : )

Nu ska jag nog lägga mig på sängen och vara snäll mot min mage en stund. Kanske börja läsa Liftarn.

By the way. Höstgärning var riktigt bra! Kila nu till närmsta Bibbotek å låna vinterverk av Stephen King å läs den fössta halvan!

Ha de' gött!

Take Care!

Inga kommentarer: